Overslaan naar content

Teamleider Onderhoud & Beheer

  • Nijmegen
€ 3.199 - € 4.540 per maandFacilitair Bedrijf & VastgoedStaf

Beweeg met ons mee

Bij de Sint Maartenskliniek zetten we ons dagelijks in voor misschien wel onze voornaamste vrijheid: onze bewegingsvrijheid. Van een kleuter die door een hersenbeschadiging zijn armen niet goed kan bewegen, tot de thuiszorgmedewerkster met opvlammende gewrichtsontstekingen. Hier help je patiënten die hun laatste hoop op een leven met meer beweging en minder pijn vestigen op ons.


Help jij mee aan de beste zorg? 


We zijn per direct op zoek op zoek naar een:

Teamleider Onderhoud & Beheer

Afdeling Onderhoud & Beheer binnen het Facilitair Bedrijf

32-36 uur per week

Nijmegen

Ontdek in onze video's (link) waarom je toekomstige collega’s hun werk én de Sint Maartenskliniek zo mooi vinden!)

De Sint Maartenskliniek

De Sint Maartenskliniek is de grootste behandelaar op het gebied van beweging in Nederland. We leveren hoog-specialistische, complexe zorg op het gebied van reumatologie, orthopedie, revalidatie en pijnbestrijding. Als koploper halen we regelmatig de media met onze innovaties. Zo konden enkele van onze patiënten met een dwarslaesie als eersten in Nederland weer lopen met een exoskelet.

Jouw afdeling

Het Facilitair Bedrijf van de Sint Maartenskliniek is de leverancier van de facilitaire diensten en draagt bij aan een professioneel en gastvrij verblijf in onze kliniek. Het Facilitair Bedrijf bestaat uit de organisatieonderdelen Onderhoud & Beheer, Inkoop & Logistiek, Schoonmaak, Receptie & Beveiliging en Eten & Drinken. In het totaal werken er ruim 200 medewerkers vast in dienst en zijn er zo’n 75 vrijwilligers actief.

Op de afdeling Onderhoud & Beheer draait het allemaal om het draaiend houden van de Sint Maartenskliniek. Daarvoor is meer nodig dan alleen goed behandelende zorgverleners. Allerlei installaties en systemen draaien op de achtergrond 24 uur per dag, 7 dagen per week door. Denk bijvoorbeeld aan het luchtbehandelingssysteem dat er onder andere voor zorgt dat artsen op de operatiekamer hun werk veilig kunnen blijven doen. Of de noodstroomvoorziening die in een splitsecond de boel overpakt in geval van een stroomstoring. Alle systemen hebben onderhoud nodig. Ons hechte team van vakkundige technici zorgt hier iedere dag voor.

Jouw functie

De functie omvat een zelfstandige rol als teamleider Onderhoud & Beheer. In deze functie heb je samen met het Manager Beheer & Contracten regie over de staat van de gebouwen en alle processen in dat gebouw, daar waar nodig zorg je voor verbetering. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering en begeleid kleine vervangings- en verbeterprojecten. Je bent het aanspreekpunt voor de interne organisatie, je stuurt de drie huismeesters, drie tuinmannen en twee collega’s van de Technische Centrale aan. Daarnaast stuur je operationeel, op het gebied van elektrotechnische- en werktuigbouwkundige werkzaamheden, de externe partij aan.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Het leiding geven aan en coördineren, plannen en uitvoeren van de dagelijkse taken van de huismeesters en de tuinmannen & onze collega’s van de technische centrale
  • Dagelijks aanspreekpunt zijn voor de technische vraagstukken van de externe onderhoudsdienst (TD)
  • Begeleiden van onderaannemers welke direct voor SMK werken
  • Begeleiden van (kleine) verbeter- of vervangingsprojecten
  • Optimalisatie van outsourcingscontracten en beheersprocessen
  • Zorgen voor naleving van compliance zaken en wettelijke voorschriften
  • Rapporteren van voortgang en resultaten aan het managementteam
  • Fungeren als centraal aanspreekpunt voor alle betrokkenen
  • Actief bijdragen aan een klantgerichte aanpak en tevredenheid
  • Bewaken van de voortgang en kwaliteit van de interne dienstverlening
  • Samenwerken met interne en externe belanghebbenden om werkzaamheden uitgevoerd te krijgen
  • Beheren van kaders en uitgangspunten voor de huismeesters en tuinmannen
  • Rapporteren aan het Hoofd Onderhoud & Beheer
  • Zorgen voor een effectieve communicatie en samenwerking tussen alle betrokken partijen
  • Bijsturen in het proces of bedrijfsvoering in nauw overleg met het Hoofd Onderhoud & Beheer

Vereisten

Wat neem je mee?

  • Minimaal een MBO-4 opleiding in de richting van installatietechniek, waarbij kennis en ervaring van werktuigbouwkundige, elektrotechnische installaties en onderhoudsbeheersystemen vereist is
  • Minimaal drie jaar werkervaring als leidinggevende en ervaring met technische bedrijfsvoering
  • Werkervaring binnen technische vastgoed is een pré
  • Werkervaring in een ziekenhuisomgeving is een pré
  • Capaciteiten om grenzen te verleggen en effectieve, duurzame veranderingen te bewerkstelligen
  • Je bent procesmatig sterk, neemt initiatief en werkt conform kwaliteits- en veiligheidsbeleid
  • Je beschikt over communicatieve en leiderschapsvaardigheden. Je bent resultaatgericht en in staat om in een dynamische omgeving te werken
  • Je houdt van een uitdaging en het werken in teamverband
  • Je bent in het bezit van een VCA-VOL certificaat of bent bereid deze te behalen

Dit bieden wij

We zijn een kleine organisatie maar hebben een grote naam. Onze medewerkers roemen de goede sfeer. Je krijgt een uitdagende en afwisselende functie, in eerste instantie voor de duur van een jaar met intentie tot vast dienstverband en met een salaris van minimaal €3199,- en maximaal €4540,- bruto per maand o.b.v. 36 uur per week (FWG 50 CAO ziekenhuizen). Daarnaast profiteer je van prima arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering en een goede pensioenvoorziening, maar ook zaken als gratis sporten en een prachtige werkplek.

Nu solliciteren

Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met het secretariaat van het Facilitair Bedrijf. Zij zijn bereikbaar op (024) 365 9237. 


Wil je direct solliciteren? Gebruik dan vóór 26 juni de knop 'solliciteren' bovenaan deze pagina. 


Bij voldoende geschikte kandidaten kunnen wij de vacature eerder sluiten, reageer daarom snel. We kijken nu al uit naar jouw reactie!

De sollicitatiegesprekken vinden plaats in overleg.


Screening van CV, diploma’s, identiteitsbewijs, VOG, en indien van toepassing BIG-registratie maakt deel uit van de selectieprocedure. Dit om de veiligheid van onze patiënten en medewerkers te waarborgen. 

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern bekend gemaakt, waarbij geldt dat interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten. 


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

  • Nijmegen
€ 3.199 - € 4.540 per maand
Facilitair Bedrijf & Vastgoed
Staf

of