Skip to content

Personeelsplanner

Nijmegen€ 2.134 - € 3.160 per maandFacilitair Bedrijf & VastgoedStaf

Beweeg met ons mee

Bij de Sint Maartenskliniek zetten we ons dagelijks in voor misschien wel onze voornaamste vrijheid: onze bewegingsvrijheid. Van een kleuter die door een hersenbeschadiging zijn armen niet goed kan bewegen, tot een volwassene met chronische rugpijn. Hier help je mee aan de beste zorg voor patiënten die hun laatste hoop op een leven met meer beweging en minder pijn vestigen op ons. Help jij mee aan de beste zorg?


We zijn per direct op zoek naar een:

Personeelsplanner


Afdeling Management en Secretariaat Facilitair Bedrijf

Gemiddeld 28- 32 uur per week

Locatie Nijmegen

FWG 40, Max. € 3.160,- bruto p.m. bij fulltime dienstverband (36 uur per week)



De Sint Maartenskliniek

De Sint Maartenskliniek is de grootste behandelaar op het gebied van houding en beweging in Nederland. We leveren hoog-specialistische, complexe zorg op het gebied van reumatologie, orthopedie, revalidatie en pijnbestrijding. Als koploper halen we regelmatig de media met onze innovaties. Zo konden enkele van onze patiënten met een dwarslaesie als eersten in Nederland weer lopen met een exoskelet.

Jouw afdeling

Het Facilitair Bedrijf van de Sint Maartenskliniek is de leverancier van de facilitaire diensten en draagt bij aan een professioneel en gastvrij verblijf in onze kliniek.

Deze stafafdeling bestaat uit de organisatieonderdelen Gebouwservice, Inkoop & Logistiek, Verblijfservice en Gastenservice. Hieronder vallen de diverse afdelingen waaronder bijvoorbeeld de schoonmaak, catering en de beveiliging. In het totaal werken er bijna 200 medewerkers vast in dienst.


Jouw functie

Als Personeelsplanner plan en registreer je met ons roosterprogramma de inzet van onze (flex)medewerkers ter ondersteuning van de verschillende afdelingen binnen het Facilitair Bedrijf. Je houdt hierbij rekening met diverse factoren zoals de vraag van de klant, maar ook de inzetbaarheid qua uren, onregelmatige diensten, eisen vanuit wetgeving, eventueel verzuim en het verlof van medewerkers. Uiteraard zijn kennis van relevante wet- en regelgeving zoals de arbeidstijdenwet hierbij vereist. Ervaring met de cao ziekenhuizen is een pré. Het volgen van (verdiepings-) cursussen behoort uiteraard tot de mogelijkheden.

Naast het tijdig signaleren van capaciteitsproblemen, draag je op de langere termijn en op verzoek ook oplossingen hiervoor aan. Een goede samenwerking met de leidinggevenden van de verschillende afdelingen is hierbij van essentieel belang. Daarnaast analyseer je ken- en stuurgetallen door gegevens uit verschillende bronnen te combineren en genereer je managementinformatie. In deze functie vervul je de rol van key-user van het roosterprogramma, werk je mee aan organisatie brede projecten met betrekking tot roostersystematiek verbeteringen en kan er sprake van zijn dat je werkzaamheden verricht ten aanzien van applicatiebeheer.  Je gaat het aantal teams dat centraal gepland wordt uitbreiden en een grote bijdrage leveren aan de implementatie van de nieuwe rooster applicatie.

Als personeelsplanner sta je midden in de organisatie en heb je een grote faciliterende meerwaarde ten behoeve van het Facilitair Bedrijf.

Je direct leidinggevende is de Manager Facilitair Bedrijf & Vastgoed.


Vereisten

Wat neem je mee?

Je hebt minimaal een MBO 4 werk- en denkniveau aangevuld met enkele jaren ervaring met het plannen/roosteren van medewerkers.

Je gaat systematisch en nauwkeurig te werk, functioneert zelfstandig en neemt initiatief, maar je kunt ook goed samenwerken met de verschillende betrokkenen. Je bent bedreven in het beantwoorden van vragen, het tijdig verstrekken van de juiste en/of gevraagde informatie en je weet jouw kennis op een goede manier over te dragen. Klantgerichtheid en een probleemoplossend vermogen zijn hierbij essentieel, net als sociale vaardigheden zoals tact, hulpvaardigheid, goed kunnen luisteren en overtuigingskracht.

Voor deze functie zijn wij tevens op zoek naar iemand die zich herkent in onze kernwaarden mensgericht, excellent, ondernemend en innovatief. Herken jij jezelf hierin? Dan nodigen wij je graag uit om te reageren.


Dit bieden wij

We zijn een klein ziekenhuis, maar hebben een grote naam. Onze medewerkers roemen de goede sfeer. Je krijgt een uitdagende en afwisselende functie, in eerste instantie voor de duur van een jaar met intentie tot vast dienstverband met een salaris van minimaal

€ 2.134,- en maximaal € 3.160,- bruto per maand o.b.v. 36 uur per week (FWG 40 CAO ziekenhuizen). Daarnaast profiteer je van prima arbeidsvoorwaarden, waaronder een eindejaarsuitkering en een goede pensioenvoorziening, maar ook zaken als gratis sporten en een prachtige werkplek. Lees meer over onze arbeidsvoorwaarden.


Nu solliciteren

Wil je meer weten over deze functie? Neem dan contact op met het secretariaat van het Facilitair Bedrijf. Zij zijn bereikbaar via telefoon (024) 365 9237.  

Wil je direct solliciteren? Gebruik dan vóór 7 februari 2023 de knop 'solliciteren' bovenaan deze pagina. We kijken nu al uit naar jouw reactie! 


Screening van CV, diploma’s, identiteitsbewijs, actuele verklaring omtrent gedrag (VOG) en indien van toepassing BIG-registratie, maakt deel uit van de selectieprocedure. Dit om de veiligheid van onze patiënten en medewerkers te waarborgen.


Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern bekend gemaakt, waarbij geldt dat interne kandidaten bij gelijke geschiktheid voorrang hebben op externe kandidaten.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Nederland, Gelderland, Nijmegen
€ 2.134 - € 3.160 per maand
Facilitair Bedrijf & Vastgoed